NULL bool(true) Getmore Řízení porad – Getmore

Efektivní řízení vašich porad

Neztrácejte čas na zbytečných poradách.

Trápí vás dlouhé a nepřínosné porady?

Ztracený a zbytečně proplýtvaný čas

Nevyřešené a zapadnuté agendy

Ztráta návaznosti agend a úkolů v čase

Žádná motivace účastníků porad plnit úkoly

Víte, kolik vás stojí neefektivní porady? Zjistěte to...

Na kolik vás přijde zlepšení?​

Start

150 Kč měsíčně

(prvních 30 dní zdarma)

  • Počet porad: 500
  • Přednastavené typy porad
  • Uživatelů: 1

Další vlastnosti a možnosti:

  • Osobní dashboard účastníka porady
  • Popis porady
  • Agenda a úkoly porady
  • Automatické sledování nevyřešených agend a úkolů
  • Automatické vytvoření zápisu

Silver

100 Kč měsíčně za uživatele

(prvních 30 dní zdarma)

  • Počet porad: neomezeně
  • Přednastavené typy porad
  • Uživatelů: do 50

Další vlastnosti a možnosti:

  • Dokumenty a přílohy k poradám
  • Dynamická administrace účastníků
  • Zadávání obchodních příležitostí a požadavků na poradě
  • Automatická distribuce zápisu z porad pracovníkům
  • Všechny možnosti edice Start

Gold

150 Kč měsíčně za uživatele


  • Počet porad: neomezeně
  • Vlastní typy porad na míru
  • Uživatelů: do 100

Další vlastnosti a možnosti:

  • Kanban (znáte z Trello a dalších)
  • Vlastní verze aplikace i nastavení
  • Testování znalostí z porad (předaly se informace podřízeným?)
  • Všechny možnosti edice Silver

Platinum

200 Kč měsíčně za uživatele

 
  • Počet porad: neomezeně
  • Vlastní typy porad na míru
  • Uživatelů: neomezeně

Další vlastnosti a možnosti:

  • Možnost zadávat různé typy záznamů na poradě (dle vašich požadavků)
  • Automatické mailové upozornění k nesplněným úkolům účastníků porad
  • Automatický reporting a mapování slabých míst a pracovníků
  • Všechny možnosti edice Gold

Co když vám zvolená edice nebude sedět?

Nemusíte mít žádné obavy. Mezi edicemi můžete libovolně přecházet. Můžete klidně začít na té nejvyšší a poté přejít níže či naopak.

Zaujala vás vaše úspora?
Chcete začít zlepšovat efektivitu vašich porad?

Dejte nám vědět!

Podívejte se na video představení aplikace!

Vtáhněte do porad celý váš tým!

Porady vás nikdy nebavily? Začněte je řídit na Getmore aplikaci a jejich organizace a řízení vás začne těšit.

Navíc můžete zapojit tým, který se porady účastní, do tvorby samotného obsahu porady. Navíc budete mít jednoznačný přehled o tom, jak se úkoly mezi poradami plní.

…a po poradě všem rozešlete jasný, automaticky generovaný, zápis se vším podstatným. Budete tak mít jistotu, že všichni vědí, co mají dělat.

  1. Poskytuje přehled porad napříč organizací a sjednocuje jejich správu.
  2. Urychluje a usnadňuje tvorbu porad i jejich účastníků.
  3. Umožňuje průběžně sbírat důležité podněty do agend porad.
  4. Automatizuje a zjednodušuje úkolování a distribuci informací či dokumentů.
  5. Automaticky kontroluje nevyřešené agendy a úkoly z minulých porad.
  6. Automatické generuje zápisy z porad a distribuuje je napříč organizací.
  7. Umožňuje rychlé testování účastníků porad nebo jejich podřízených – kontroluje tak faktické předávání informací z porad na podřízené.
  8. Automaticky připomíná nesplněné a splatné úkoly řešitelům.
  9. Poskytuje přehledy úkolů na jednom místě pro členy týmů.

Ještě než porada proběhne...

Plánujete poradu? Pozvěte na ni ty správné účastníky!

Začínáte plánovat poradu. Základem je správný typ porady. Díky tomu vám Getmore aplikace nabídne ty vhodné účastníky.

Teď už stačí jen vybrat termín a zapsat krátký popis. Můžete také účastníkům povolit zasílat podněty do agendy porady.

Vyberte typ porady

Dle typu porady snadno najdete ty pravé účastníky.

Vypište její hlavičku

Řekněte účastníkům, kdy porada bude a jaký je hlavní důvod jejího konání.

Pozvěte účastníky

Automaticky notifikujte všechny účastníky porady až do jejich emailové schránky.

Naplánujte to, co se na poradě bude probírat.

Potřebujete stanovit program porady? Vytvořte její agendu!

Častým problémem porad obecně je nejasný obsah. Změňte to jednoduše pomocí předem určené agendy.

Položky do agendy můžete přidat vy, jako organizátor porady. Ostatním účastníkům to však můžete povolit také.

Agendu umí aplikace Getmore členit do kategorií, které jsou pro vaše porady typické.

Napříč jednotlivými poradami navíc můžete snadno body agendy přenášet a sledovat tak jejich průběh a naplnění.

Vytvořte agendu porady

Začněte s tvorbou sami nebo zapojte celý tým z porady.

Zapojte členy týmu

Členové se s vámi mohou podělit o důležité podněty k probrání na poradě.

Sledujte vývoj a plnění agendy

Napříč poradami snadno uvidíte, které body agendy jsou plněny a na které je potřeba se více zaměřit.

Řiďte úkoly z porad a sledujte jejich vývoj

Porada probíhá. Co teď? Zadejte úkoly a sledujte jejich plnění

V průběhu porad snadno díky aplikaci Getmore zadáváte adresné úkoly s termínem, prioritou a řešitelem.

Na další poradě pak okamžitě vidíte, jak zadané úkoly z předchozího setkání váš tým plní. Jako na dlani tak máte přehled o vývoji klíčových úkolů. jejichž neplnění může vaši organizací stát nemalé peníze.

Zadejte adresné úkoly

Určete kdo má daný úkol plnit, do kdy má být splněný a jakou má prioritu. Na pár kliknutí.

Sledujte vývoj plnění

Jedním pohledem zjistěte, které úkoly jsou plněny a kde vzniká problém. Vše pak proberete na další poradě.

Neztrácejte přehled o prioritách

Snadné seskupování úkolů vám dá pohled, jaký potřebujete. Například dle priorit.

Zjistěte, s čím vám pomoci Getmore řízení porad může pomoci.

Jasně definovaná odpovědnost za úkoly v poradách zlepší jejich plnění.

Snadné sledování vývoje plnění všech zadaných úkolů a požadavků.

Jednoduchá distribuce všech klíčových informací těm správným lidem.

Nastavení celé aplikace na míru a potřeby vaší organizace.

Chcete zjistit více? Dejte nám vědět!

Můžeme se vám ozvat?

Nebo se raději ozvete vy?

GETMORE, s. r. o.

Vyšehradská 1349/2; 128 00 Praha 2

nám. T. G. Masaryka 588; 760 01 Zlín

IČ: 25577581

DIČ: CZ 25577581

Close Menu