Efektivní řízení vašich týmů, porad,
projektů a úkolů

Neztrácejte čas činnostmi, které můžete automatizovat.

Trápí vás neefektivní a nepřínosné porady, projekty?
Máte obtíže s řízením vašich týmů, jejich úkolů a priorit?

Ztracený a zbytečně proplýtvaný čas

Nevyřešené a zapadnuté úkoly a priority

Ztráta návaznosti priorit a úkolů v čase

Žádná motivace vašeho týmu plnit to, co mají

Kolik vás stojí neefektivní týmové porady, projekty a řízení úkolů?
Zjistěte to...

Na kolik vás přijde zlepšení?​

Start

180 Kč měsíčně

(prvních 30 dní zdarma)

Další vlastnosti a možnosti:

Silver

190 Kč měsíčně za uživatele

(prvních 30 dní zdarma)

Další vlastnosti a možnosti:

Gold

250 Kč měsíčně za uživatele


Další vlastnosti a možnosti:

Platinum

350 Kč měsíčně za uživatele

 

Další vlastnosti a možnosti:

Co když vám zvolená edice nebude sedět?

Nemusíte mít žádné obavy. Mezi edicemi můžete libovolně přecházet. Můžete klidně začít na té nejvyšší a poté přejít níže či naopak.

Zaujala vás vaše úspora?
Chcete začít zlepšovat efektivitu vašich týmů, projektů a porad?

Dejte nám vědět!

    Podívejte se na video představení aplikace!

    VIDEO? JAKÉ?

    Vtáhněte do aplikace celý váš tým!

    Začněte řídit vaše týmy, úkoly, projekty a týmové porady na Getmore aplikaci a tyto činnosti vás začnou těšit.

    Navíc můžete zapojit celý tým do práce s aplikací.Budete mít jednoznačný přehled o tom, kdo a jak plní vše zadané.

    K tomu všemu můžete mít jistotu, že o úkolech, blížících se termínech a prioritách dostanou pracovníci notifikaci přímo do jejich emailu.

    Vytvořte projekty a nastavte priority

    Definujte vaše cíle a cestu k nim pomocí projektů a jejich dílčích sprintů

    Nastavte kapacity vašich lidí ve sprintech, přiřaďte jim úkoly a vše průběžně monitorujte, a to z jediné obrazovky.

    Založte projekt

    Popište, co je cílem projektu, jaká je jeho priorita a do kdy by měl být dokončen.

    Naplánujte sprinty

    Rozdělte projekt do dílčích částí. Na sprinty naplánujte kapacity vašich týmů.

    Stanovte priority a úkoly

    Vytvořte úkoly, včetně odhadovaného času na dokončení, ve vašich nových sprintech.

    Pořádejte pravidelné týmové porady, třeba distančně

    Dejte poradám smysl a jasný obsah díky Getmore

    Připravte agendu, zapojte do jejího tvoření třeba celý tým a zadávejte na poradě úkoly, které můžete sledovat v čase.

    Vytvořte agendu porady

    Začněte s tvorbou sami nebo zapojte celý váš tým.

    Zapojte členy týmu

    Členové se s vámi mohou podělit o důležité podněty k probrání na poradě.

    Sledujte vývoj a plnění

    Napříč poradami snadno uvidíte, které body agendy jsou plněny a na které je potřeba se více zaměřit.

    Řiďte dílčí úkoly a priority

    Úkoly, priority a kapacity přehledně. Třeba v kanbanu!

    Podívejte se, jak jsou jednotlivý pracovníci vytížení, kolik úkolů řeší a na čem zrovna pracují. Snadno s pomocí drag and drop můžete přesouvat své úkoly mezi stavy.

    Zadejte adresné úkoly

    Určete kdo má daný úkol plnit, do kdy má být splněný a jakou má prioritu. Na pár kliknutí.

    Sledujte vývoj plnění

    Jedním pohledem zjistěte, které úkoly jsou plněny a kde vzniká problém. Vše pak proberete na další poradě.

    Neztrácejte přehled o prioritách

    Snadné seskupování úkolů vám dá pohled, jaký potřebujete. Například dle priorit.

    Zjistěte, s čím vám Getmore aplikace pomoci.

    Jasně definovaná odpovědnost za úkoly zlepší jejich plnění.

    Snadné sledování vývoje plnění všech zadaných úkolů a požadavků.

    Jednoduchá distribuce všech klíčových informací těm správným lidem.

    Nastavení celé aplikace na míru a potřeby vaší organizace.

    Chcete zjistit více? Dejte nám vědět!

    Můžeme se vám ozvat?

      Nebo se raději ozvete vy?

      GETMORE, s. r. o.

      Vyšehradská 1349/2; 128 00 Praha 2

      nám. T. G. Masaryka 588; 760 01 Zlín

      IČ: 25577581

      DIČ: CZ 25577581