Efektivní řízení vašich týmů, porad,
projektů a úkolů
Neztrácejte čas činnostmi, které můžete automatizovat.
Trápí vás neefektivní a nepřínosné porady, projekty?
Máte obtíže s řízením vašich týmů, jejich úkolů a priorit?
Ztracený a zbytečně proplýtvaný čas
Nevyřešené a zapadnuté úkoly a priority
Ztráta návaznosti priorit a úkolů v čase
Žádná motivace vašeho týmu plnit to, co mají
Kolik vás stojí neefektivní týmové porady, projekty a řízení úkolů?
Zjistěte to...
Na kolik vás přijde zlepšení?
Start
180 Kč měsíčně
(prvních 30 dní zdarma)
- Počet porad: 500
- Přednastavené typy porad
- Uživatelů: 1
Další vlastnosti a možnosti:
- Osobní dashboard účastníka porady
- Popis porady
- Agenda a úkoly porady
- Automatické sledování nevyřešených agend a úkolů
- Automatické vytvoření zápisu
Silver
190 Kč měsíčně za uživatele
(prvních 30 dní zdarma)
- Počet porad: neomezeně
- Přednastavené typy porad
- Uživatelů: do 30
Další vlastnosti a možnosti:
- Dokumenty a přílohy k poradám
- Dynamická administrace účastníků
- Zadávání obchodních příležitostí a požadavků na poradě
- Automatická distribuce zápisu z porad pracovníkům
- Všechny možnosti edice Start
Gold
250 Kč měsíčně za uživatele
- Počet porad: neomezeně
- Vlastní typy porad na míru
- Uživatelů: do 50
Další vlastnosti a možnosti:
- Kanban (znáte z Trello a dalších)
- Vlastní verze aplikace i nastavení
- Testování znalostí z porad (předaly se informace podřízeným?)
- Všechny možnosti edice Silver
Platinum
350 Kč měsíčně za uživatele
- Počet porad: neomezeně
- Vlastní typy porad na míru
- Uživatelů: neomezeně
Další vlastnosti a možnosti:
- Možnost zadávat různé typy záznamů na poradě (dle vašich požadavků)
- Automatické mailové upozornění k nesplněným úkolům účastníků porad
- Automatický reporting a mapování slabých míst a pracovníků
- Všechny možnosti edice Gold
Co když vám zvolená edice nebude sedět?
Nemusíte mít žádné obavy. Mezi edicemi můžete libovolně přecházet. Můžete klidně začít na té nejvyšší a poté přejít níže či naopak.
Zaujala vás vaše úspora?
Chcete začít zlepšovat efektivitu vašich týmů, projektů a porad?
Dejte nám vědět!
Podívejte se na video představení aplikace!
VIDEO? JAKÉ?
Vtáhněte do aplikace celý váš tým!
Začněte řídit vaše týmy, úkoly, projekty a týmové porady na Getmore aplikaci a tyto činnosti vás začnou těšit.
Navíc můžete zapojit celý tým do práce s aplikací.Budete mít jednoznačný přehled o tom, kdo a jak plní vše zadané.
K tomu všemu můžete mít jistotu, že o úkolech, blížících se termínech a prioritách dostanou pracovníci notifikaci přímo do jejich emailu.
Vytvořte projekty a nastavte priority
Definujte vaše cíle a cestu k nim pomocí projektů a jejich dílčích sprintů
Nastavte kapacity vašich lidí ve sprintech, přiřaďte jim úkoly a vše průběžně monitorujte, a to z jediné obrazovky.
Založte projekt
Popište, co je cílem projektu, jaká je jeho priorita a do kdy by měl být dokončen.
Naplánujte sprinty
Rozdělte projekt do dílčích částí. Na sprinty naplánujte kapacity vašich týmů.
Stanovte priority a úkoly
Vytvořte úkoly, včetně odhadovaného času na dokončení, ve vašich nových sprintech.
Pořádejte pravidelné týmové porady, třeba distančně
Dejte poradám smysl a jasný obsah díky Getmore
Připravte agendu, zapojte do jejího tvoření třeba celý tým a zadávejte na poradě úkoly, které můžete sledovat v čase.
Vytvořte agendu porady
Začněte s tvorbou sami nebo zapojte celý váš tým.
Zapojte členy týmu
Členové se s vámi mohou podělit o důležité podněty k probrání na poradě.
Sledujte vývoj a plnění
Napříč poradami snadno uvidíte, které body agendy jsou plněny a na které je potřeba se více zaměřit.
Řiďte dílčí úkoly a priority
Úkoly, priority a kapacity přehledně. Třeba v kanbanu!
Podívejte se, jak jsou jednotlivý pracovníci vytížení, kolik úkolů řeší a na čem zrovna pracují. Snadno s pomocí drag and drop můžete přesouvat své úkoly mezi stavy.
Zadejte adresné úkoly
Určete kdo má daný úkol plnit, do kdy má být splněný a jakou má prioritu. Na pár kliknutí.
Sledujte vývoj plnění
Jedním pohledem zjistěte, které úkoly jsou plněny a kde vzniká problém. Vše pak proberete na další poradě.
Neztrácejte přehled o prioritách
Snadné seskupování úkolů vám dá pohled, jaký potřebujete. Například dle priorit.
Zjistěte, s čím vám Getmore aplikace pomoci.
Jasně definovaná odpovědnost za úkoly zlepší jejich plnění.
Snadné sledování vývoje plnění všech zadaných úkolů a požadavků.
Jednoduchá distribuce všech klíčových informací těm správným lidem.
Nastavení celé aplikace na míru a potřeby vaší organizace.
Chcete zjistit více? Dejte nám vědět!
Můžeme se vám ozvat?
GETMORE, s. r. o.
Vyšehradská 1349/2; 128 00 Praha 2
nám. T. G. Masaryka 588; 760 01 Zlín
IČ: 25577581
DIČ: CZ 25577581