HelpDesk

Už nikdy neztraťte přehled o požadavcích interních či externích zákazníků

Trápí vás tyto problémy?

Chybějící přehled o vytíženosti pracovníků

Náročné sledování termínů jednotlivých požadavků

Nemožnost sledovat plnění stanovených dohod (SLA)

Špatné či chybějící notifikace o všem důležitém

Víte, kolik vás stojí .............? Zjistěte to...

Na kolik vás přijde zlepšení?​

Start

X Kč měsíčně

(prvních 30 dní zdarma)

Další vlastnosti a možnosti:

Silver

X Kč měsíčně za uživatele

(prvních 30 dní zdarma)

Další vlastnosti a možnosti:

Gold

X Kč měsíčně za uživatele


Další vlastnosti a možnosti:

Platinum

X Kč měsíčně za uživatele

 

Další vlastnosti a možnosti:

Co když vám zvolená edice nebude sedět?

Nemusíte mít žádné obavy. Mezi edicemi můžete libovolně přecházet. Můžete klidně začít na té nejvyšší a poté přejít níže či naopak.

Chcete si aplikaci zdarma na 30 dní vyzkoušet?

Dejte nám vědět!

    Krátký text vyzdvihující hlavní body

    text

    Podívejte se na všechny požadavky organizace

    Jak snadno řídit požadavky zákazníků a organizace? Mějte je přehledně na jednom místě s Getmore HelpDesk

    Jak rychle reagovat a bezchybně řešit požadavky zákazníků, partnerů či vašich pracovníků? Evidence požadavků a zápis nového je s Getmore rychlý, snadný a intuitivní krok.

    Po zapsání se požadavek nemá, jak ztratit nebo zapadnout, padá do rukou řešiteli a na pozadí kontrolujeme jeho termín i kvalitu plnění. O každé změně a vývoji požadavku dostává žadatel emailovou notifikaci.

    Už vám nikdy nezapadnou klíčové požadavky vašich interních ani externích zákazníků. Získejte kontrolu nad požadavky, kterým brzy končí termín nebo nejsou řešeny, jak být mají.

    Všechny požadavky na jednom místě

    Neztrácejte přehled o požadavcích, které jsou zapsané na různých místech.

    Snadná filtrace i přehledné řazení

    V přehledu požadavků získáte intuitivní možnosti filtrování a řazení vašich požadavků. Vždy najdete ten, co hledáte.

    Hromadné operace

    Jsou některé požadavky již vyřízené, ale v aplikaci nejsou uzavřeny? Jednoduše označte a hromadně označte jako hotové.

    Sbírejte nové požadavky od zákazníků

    Jak mít přehled nad požadavky vašich zákazníků? Jak zjednodušit jejich řešení?

    Na jedné obrazovce snadno a přehledně vidíte i filtrujte vaše požadavky dle typu, priority, řešitele či zákazníka, který jej zadal. Snadno můžete předcházet problémům typu „proč se můj problém neřeší“.

    Pracovník helpdesku má vždy úplný, intuitivní přehled nad všemi požadavky, které řeší nebo dostane. 

    Aplikace automaticky ukládá všechny změny a informace o vývoji požadavku a jeho řešení. Vaši lidé mají možnost si vzájemně hodnotit kvalitu plnění a spolupráce při řešení požadavku.

    Jednotné sběrné místo pro požadavky

    Využijte jednoho místa a formuláře, přes který budete požadavky od zákazníků sbírat.

    Snadný přístup odkudkoli

    Nový požadavek je možné zadat téměř z každého zařízení s přístupem k internetu. Počítač, tablet či mobil.

    Rozšiřitelný obsah na míru

    Potřebujete při zadávání požadavku, aby uživatel zadal něco navíc? Dejte nám vědět. Umíme obsah upravit dle požadavků.

    Získejte notifikace o všem podstatném

    Automatické notifikace všem zapojeným řeknou, co se s požadavky děje

    Samozřejmostí jsou graficky vyladěné emailové notifikace, které informují žadatele o stavu a vývoji řešen jeho požadavku. 

    Podobné emailové notifikace automaticky ráno připomínají řešitelům požadavků, kde jsou jejich priority dne a co je čeká. Kvalitu spolupráce vaší organizace zrychlují notifikace o změnách stavů požadavků a řešitelů.

    Manažerům přicházejí automatické emaily, které je souhrnně informují o stavech, počtech, termínech a kvalitě řešení požadavků.

    Notifikujte řešitele

    Aby se řešitel mohl do požadavku pustit, musíte ho nejdříve informovat. Automatická notifikace mu přijde i při změnách v požadavku.

    Notifikujte nadřízené

    Pro práci nadřízených je důležité mít přehled o jejich týmu. Z toho důvodu jim můžete posílat automaticky zprávu s přehledem o úkolech jejich podřízených.

    Notifikujte zákazníka

    Komunikujte se zákazníkem, aby věděl, že se na jeho požadavku již pracuje. Opět automaticky a kdykoli to má pro něj smysl.

    Zjistěte, s čím vám Getmore může pomoci.

    Můžete snadno spravovat požadavky vašich zákazníků a partnerů

    Můžete kdykoliv sledovat stav i termíny požadavků a lépe je řídit

    Získáte notifikace o všem, co není správně vyřešeno a čemu se věnovat, než je problém

    Uvidíte, kde máte při řešení požadavků úzké hrdlo a chyby

    Chcete zjistit více? Dejte nám vědět!

    Můžeme se vám ozvat?

      Nebo se raději ozvete vy?

      GETMORE, s. r. o.

      Vyšehradská 1349/2; 128 00 Praha 2

      nám. T. G. Masaryka 588; 760 01 Zlín

      IČ: 25577581

      DIČ: CZ 25577581