HelpDesk
Už nikdy neztraťte přehled o požadavcích interních či externích zákazníků
Trápí vás tyto problémy?
Chybějící přehled o vytíženosti pracovníků
Náročné sledování termínů jednotlivých požadavků
Nemožnost sledovat plnění stanovených dohod (SLA)
Špatné či chybějící notifikace o všem důležitém
Víte, kolik vás stojí .............? Zjistěte to...
Na kolik vás přijde zlepšení?
Silver
X Kč měsíčně za uživatele
(prvních 30 dní zdarma)
- a
- a
- a
Další vlastnosti a možnosti:
- a
- a
- a
- Všechny možnosti edice Start
Gold
X Kč měsíčně za uživatele
- a
- a
- a
Další vlastnosti a možnosti:
- a
- a
- a
- Všechny možnosti edice Silver
Platinum
X Kč měsíčně za uživatele
- a
- a
- a
Další vlastnosti a možnosti:
- a
- a
- a
- Všechny možnosti edice Gold
Co když vám zvolená edice nebude sedět?
Nemusíte mít žádné obavy. Mezi edicemi můžete libovolně přecházet. Můžete klidně začít na té nejvyšší a poté přejít níže či naopak.
Chcete si aplikaci zdarma na 30 dní vyzkoušet?
Dejte nám vědět!
Krátký text vyzdvihující hlavní body
text
Podívejte se na všechny požadavky organizace
Jak snadno řídit požadavky zákazníků a organizace? Mějte je přehledně na jednom místě s Getmore HelpDesk
Jak rychle reagovat a bezchybně řešit požadavky zákazníků, partnerů či vašich pracovníků? Evidence požadavků a zápis nového je s Getmore rychlý, snadný a intuitivní krok.
Po zapsání se požadavek nemá, jak ztratit nebo zapadnout, padá do rukou řešiteli a na pozadí kontrolujeme jeho termín i kvalitu plnění. O každé změně a vývoji požadavku dostává žadatel emailovou notifikaci.
Už vám nikdy nezapadnou klíčové požadavky vašich interních ani externích zákazníků. Získejte kontrolu nad požadavky, kterým brzy končí termín nebo nejsou řešeny, jak být mají.
Všechny požadavky na jednom místě
Neztrácejte přehled o požadavcích, které jsou zapsané na různých místech.
Snadná filtrace i přehledné řazení
V přehledu požadavků získáte intuitivní možnosti filtrování a řazení vašich požadavků. Vždy najdete ten, co hledáte.
Hromadné operace
Jsou některé požadavky již vyřízené, ale v aplikaci nejsou uzavřeny? Jednoduše označte a hromadně označte jako hotové.
Sbírejte nové požadavky od zákazníků
Jak mít přehled nad požadavky vašich zákazníků? Jak zjednodušit jejich řešení?
Na jedné obrazovce snadno a přehledně vidíte i filtrujte vaše požadavky dle typu, priority, řešitele či zákazníka, který jej zadal. Snadno můžete předcházet problémům typu „proč se můj problém neřeší“.
Pracovník helpdesku má vždy úplný, intuitivní přehled nad všemi požadavky, které řeší nebo dostane.
Aplikace automaticky ukládá všechny změny a informace o vývoji požadavku a jeho řešení. Vaši lidé mají možnost si vzájemně hodnotit kvalitu plnění a spolupráce při řešení požadavku.
Jednotné sběrné místo pro požadavky
Využijte jednoho místa a formuláře, přes který budete požadavky od zákazníků sbírat.
Snadný přístup odkudkoli
Nový požadavek je možné zadat téměř z každého zařízení s přístupem k internetu. Počítač, tablet či mobil.
Rozšiřitelný obsah na míru
Potřebujete při zadávání požadavku, aby uživatel zadal něco navíc? Dejte nám vědět. Umíme obsah upravit dle požadavků.
Získejte notifikace o všem podstatném
Automatické notifikace všem zapojeným řeknou, co se s požadavky děje
Samozřejmostí jsou graficky vyladěné emailové notifikace, které informují žadatele o stavu a vývoji řešen jeho požadavku.
Podobné emailové notifikace automaticky ráno připomínají řešitelům požadavků, kde jsou jejich priority dne a co je čeká. Kvalitu spolupráce vaší organizace zrychlují notifikace o změnách stavů požadavků a řešitelů.
Manažerům přicházejí automatické emaily, které je souhrnně informují o stavech, počtech, termínech a kvalitě řešení požadavků.
Notifikujte řešitele
Aby se řešitel mohl do požadavku pustit, musíte ho nejdříve informovat. Automatická notifikace mu přijde i při změnách v požadavku.
Notifikujte nadřízené
Pro práci nadřízených je důležité mít přehled o jejich týmu. Z toho důvodu jim můžete posílat automaticky zprávu s přehledem o úkolech jejich podřízených.
Notifikujte zákazníka
Komunikujte se zákazníkem, aby věděl, že se na jeho požadavku již pracuje. Opět automaticky a kdykoli to má pro něj smysl.
Zjistěte, s čím vám Getmore může pomoci.
Můžete snadno spravovat požadavky vašich zákazníků a partnerů
Můžete kdykoliv sledovat stav i termíny požadavků a lépe je řídit
Získáte notifikace o všem, co není správně vyřešeno a čemu se věnovat, než je problém
Uvidíte, kde máte při řešení požadavků úzké hrdlo a chyby
Chcete zjistit více? Dejte nám vědět!
Můžeme se vám ozvat?
GETMORE, s. r. o.
Vyšehradská 1349/2; 128 00 Praha 2
nám. T. G. Masaryka 588; 760 01 Zlín
IČ: 25577581
DIČ: CZ 25577581