Efektivní řízení vašich porad

Neztrácejte čas na zbytečných poradách.

Trápí vás dlouhé a nepřínosné porady?

Ztracený a zbytečně proplýtvaný čas

Nevyřešené a zapadnuté agendy

Ztráta návaznosti agend a úkolů v čase

Žádná motivace účastníků porad plnit úkoly

Víte, kolik vás stojí neefektivní porady? Zjistěte to...

Na kolik vás přijde zlepšení?​

Silver

250 Kč měsíčně za uživatele

bez DPH

(prvních 30 dní zdarma)

Další vlastnosti a možnosti:

Gold

350 Kč měsíčně za uživatele

bez DPH

 

Další vlastnosti a možnosti:

Platinum

390 Kč měsíčně za uživatele

bez DPH

Další vlastnosti a možnosti:

Co když vám zvolená edice nebude sedět?

Nemusíte mít žádné obavy. Mezi edicemi můžete libovolně přecházet. Můžete klidně začít na té nejvyšší a poté přejít níže či naopak.

Zaujala vás vaše úspora?
Chcete začít zlepšovat efektivitu vašich porad?

Dejte nám vědět!

    Podívejte se na video představení aplikace!

    Vtáhněte do porad celý váš tým!

    Porady vás nikdy nebavily? Začněte je řídit na Getmore aplikaci a jejich organizace a řízení vás začne těšit.

    Navíc můžete zapojit tým, který se porady účastní, do tvorby samotného obsahu porady. Navíc budete mít jednoznačný přehled o tom, jak se úkoly mezi poradami plní.

    …a po poradě všem rozešlete jasný, automaticky generovaný, zápis se vším podstatným. Budete tak mít jistotu, že všichni vědí, co mají dělat.

    1. Poskytuje přehled porad napříč organizací a sjednocuje jejich správu.
    2. Urychluje a usnadňuje tvorbu porad i jejich účastníků.
    3. Umožňuje průběžně sbírat důležité podněty do agend porad.
    4. Automatizuje a zjednodušuje úkolování a distribuci informací či dokumentů.
    5. Automaticky kontroluje nevyřešené agendy a úkoly z minulých porad.
    6. Automatické generuje zápisy z porad a distribuuje je napříč organizací.
    7. Umožňuje rychlé testování účastníků porad nebo jejich podřízených – kontroluje tak faktické předávání informací z porad na podřízené.
    8. Automaticky připomíná nesplněné a splatné úkoly řešitelům.
    9. Poskytuje přehledy úkolů na jednom místě pro členy týmů.

    Ještě než porada proběhne...

    Plánujete poradu?
    Pozvěte na ni ty správné účastníky!

    Začínáte plánovat poradu. Základem je správný typ porady. Díky tomu vám Getmore aplikace nabídne ty vhodné účastníky.

    Teď už stačí jen vybrat termín a zapsat krátký popis. Můžete také účastníkům povolit zasílat podněty do agendy porady.

    Vyberte typ porady

    Dle typu porady snadno najdete ty pravé účastníky.

    Vypište její hlavičku

    Řekněte účastníkům, kdy porada bude a jaký je hlavní důvod jejího konání.

    Pozvěte účastníky

    Automaticky notifikujte všechny účastníky porady až do jejich emailové schránky.

    Naplánujte to, co se na poradě bude probírat.

    Potřebujete stanovit program porady? Vytvořte její agendu! Mohou vám ji navíc navrhnout účastníci

    Častým problémem porad obecně je nejasný obsah. Změňte to jednoduše pomocí předem určené agendy.

    Položky do agendy můžete přidat vy, jako organizátor porady, ale mohou vám je přímo do aplikace navrhovat i účastníci porady – vy je můžete využít, upravit nebo vypustit.

    Agendu umí aplikace Getmore členit do kategorií, které jsou pro vaše porady typické (co rozhodnout, kde najít řešení, jaké informace sdílet atp.).

    Napříč jednotlivými poradami navíc můžete snadno body agendy přenášet a sledovat tak jejich průběh a naplnění.

    Vytvořte agendu porady

    Začněte s tvorbou sami nebo zapojte celý tým z porady.

    Zapojte členy týmu

    Členové se s vámi mohou podělit o důležité podněty k probrání na poradě.

    Sledujte vývoj a plnění agendy

    Napříč poradami snadno uvidíte, které body agendy jsou plněny a na které je potřeba se více zaměřit.

    Řiďte úkoly z porad a sledujte jejich vývoj

    Porada probíhá. Co teď?
    Zadejte úkoly a sledujte jejich plnění!

    V průběhu porad snadno v aplikaci Getmore zadáváte adresné úkoly s termínem, prioritou a řešitelem, navíc můžete hodnotit kvalitu jejich plnění nebo evidovat historii plnění díky komentářům. Ty můžete zadávat vy samy nebo řešitelé úkolů. Aplikace vás na všechny tyto změny sama opticky upozorní.

    Na další poradě pak okamžitě vidíte, jak zadané úkoly z předchozího setkání váš tým plní. Jako na dlani díky Kanbanu tak máte přehled o vývoji klíčových úkolů, jejichž neplnění může vaši organizaci stát nemalé peníze.

    Zadejte adresné úkoly

    Určete kdo má daný úkol plnit, do kdy má být splněný a jakou má prioritu. Na pár kliknutí.

    Sledujte vývoj plnění

    Jedním pohledem zjistěte, které úkoly jsou plněny a kde vzniká problém. Vše pak proberete na další poradě.

    Neztrácejte přehled o prioritách

    Snadné seskupování úkolů vám dá pohled, jaký potřebujete. Například dle priorit.

    Zjistěte, s čím vám pomoci Getmore řízení porad může pomoci.

    Jasně definovaná odpovědnost za úkoly v poradách zlepší jejich plnění.

    Snadné sledování vývoje plnění všech zadaných úkolů a požadavků.

    Jednoduchá distribuce všech klíčových informací těm správným lidem.

    Nastavení celé aplikace na míru a potřeby vaší organizace.

    Chcete zjistit více? Dejte nám vědět!

    Můžeme se vám ozvat?

      Nebo se raději ozvete vy?

      GETMORE, s. r. o.

      Vyšehradská 1349/2; 128 00 Praha 2

      nám. T. G. Masaryka 588; 760 01 Zlín

      IČ: 25577581

      DIČ: CZ 25577581